Η Νηπιαγωγός του 4ου νηπιαγωγείου Κατερίνης μαζί με τη Μάγια τη Μέλισσα, για το σχολικό έτος 2014-2015 υποδέχθηκαν τους νέους μαθητές στην αίθουσα του νηπιαγωγείου. Φέτος ,μετά την τακτοποίηση του υλικού, ανακάλυψα παλιές ξεχασμένες χάρτινες μελισσούλες που φυσικά δεν έμειναν αναξιοποίητες .Ο συνειρμός να παρομοιαστεί η μέλισσα με το παιδί , οδήγησε στην υιοθέτησε του τόσο εργατικού και ωφέλιμου εντόμου , να γίνει η μασκότ του νηπιαγωγείου που καλωσόρισε τα παιδιά και παρουσίασε τους κανόνες του σχολείου .Όπως η μέλισσα ζει σε μια οργανωμένη κοινωνία με κανόνες συμπεριφοράς και εργασίας , είναι μέλος μιας οικογένειας όπου όλοι εργάζονται πετώντας από άνθος σε άνθος για να πάρουν γύρη και νέκταρ από το οποίο θα συνθέσουν το μέλι , έτσι και το παιδί έρχεται στο νηπιαγωγείο, το πρώτο οργανωμένο κοινωνικό περιβάλλον ,μετά την οικογένεια. Θα αρχίσει βιωματικά να κατακτά εμπειρίες ,ερεθίσματα από τα οποία σιγά σιγά θα δομεί τις πρώτες του γνώσεις ,θα καλλιεργήσει κοινωνικές δεξιότητες και θα μάθει περισσότερα για τον εαυτό του και τον κόσμο που μοιράζεται.
Η Μάγια μέλισσα σύστησε στα παιδιά τη Νηπιαγωγό η οποία με τη σειρά της ,παρουσίασε στα παιδιά ένα μικρό βιογραφικό με την οικογένειά της ,τα σχολικά χρόνια και τα ενδιαφέροντά της. Στη συνέχεια παροτρύνει τα παιδιά μαζί με τη βοηθό της, Μάγια μέλισσα, να συστηθούν κρατώντας μία υφασμάτινη ,πολύχρωμη μπάλα. Τη μπάλα μπορούσαν να τη χρησιμοποιήσουν όπως ήθελαν δηλ. να την κρατήσουν, να την πετάξουν ψηλά, να καθίσουν πάνω της ή να την περιστρέψουν γύρω από τον εαυτό τους ή ότι άλλο μπορούσαν να σκεφτούν.
Τα παιχνίδια γνωριμίας άρχισαν στο νηπιαγωγείο μας και έτσι μετά την πολύχρωμη μπάλα, σειρά είχε το τρένο «της χαρά και του παιχνιδιού». Η νηπιαγωγός μηχανοδηγός τραγούδησε : «Είμαι το τρένο της χαράς και του παιχνιδιού, θέλεις να έρθεις μαζί μου;» προσκάλεσε ένα--ένα παιδί να ανέβει στο τρένο. Το παιδί που ανέβηκε στο τρένο είπε δυνατά το όνομά του για να πληρώσει το εισιτήριο. Τα υπόλοιπα παιδιά τραγούδησαν ρυθμικά το όνομά του. Όταν επιβιβάστηκαν όλα τα παιδιά ,τότε το τρένο ταξίδεψε στη χώρα του παιχνιδιού και παρουσίασε στα παιδιά τις περιοχές του νηπιαγωγείου όπου έπαιξαν ελεύθερα με τα παιχνίδια. Στη συνέχεια τους ταξίδεψε σ’ όλα τα μέρη του σχολείου ,τουαλέτες ,αυλή. Είναι ένα διασκεδαστικός και ευχάριστος τρόπος για να γνωρίσουν τα παιδιά το νηπιαγωγείο και τους χώρους του.
Τα παιδιά κρατώντας τη Μάγια και το μενταγιόν που τους χάρισε ,ανέφεραν το όνομά τους και κάτι που τους χαρακτήριζε.
Αργότερα έφεραν ένα αγαπημένο τους παιχνίδι και το παρουσίασαν στην ολομέλεια του νηπιαγωγείου.
Άλλα παιχνίδια γνωριμίας που παίξαμε τις πρώτες μέρες είναι : «Η θέση η δική μου είναι αδειανή» , «ένας νάνος τοσοδούλης...», «πετώ τη μπάλα, τριγυρίζω και το όνομά μου χαρίζω...» , «ζευγάρια φιλικά ,δίνουν τα χέρια και τραγουδούν».