Μαθησιακή επιδίωξη: Να κατανοήσουν την έννοια της δυάδας  και της αντιστοιχίας.

          Στη συνέχεια, αφού τα παρουσιάσαμε στην ολομέλεια των νηπίων, τα τοποθετήσαμε κάτω στο πάτωμα το οποίο αποτέλεσε   

          τη βιτρίνα του καταστήματός μας. Τα νήπια πήγαν στο κατάστημα για ν' αγοράσουν τόσα γάντια όσα ήταν και τα παιδιά τους -

          κορίνες, οι οποίες αργότερα αντικαταστάθηκαν από κούκλες στο επόμενο παιχνίδι.

          Το χαρακτηριστικό της ηλικίας αυτής να μεταλλάσει τα αντικείμενα αποτέλεσε σημείο αναφοράς για την μετατροπή των

          κορίνων σε παιδιά.

         

Το κατάστημά μας.

   

Οι πελάτες  αγοράζουν γάντια για τα παιδιά-κορίνες  .

 

 

           

Τα παιδιά τοποθετούν σε δυάδες τις κάλτσες

στήνοντας τη βιτρίνα του καταστήματος.

Το νήπιο αγοράζει τόσα ζευγάρια κάλτσες

όσα είναι και οι κούκλες.

 

                                                                                Παιχνίδι με συλλαβές                        

          Μαθησιακή επιδίωξη: Να αποκτήσουν δεξιότητες γραμματισμού και  ειδικότερα την οπτική αναγνώριση και σύνθεση

                                                       μορφημάτων (συλλαβές) .                                       

          τοποθέτησαν σ΄ ένα σχοινάκι. Πρόσεξαν όμως να κρεμάσουν σωστά (δεξί -αριστερό) τα ζευγάρια , για να στεγνώσουν

          γρηγορότερα.         

          Οι κάλτσες σχημάτισαν δισύλλαβες λέξεις που άρχισαν από το φώνημα Β , το οποίο είχαμε προσθέσει στο σακούλι των

          γραμμάτων (δες δραστηριότητες, ιστορία  του Ι ).

          Κάθε κάλτσα είχε γραμμένο ένα μόρφημα (συλλαβή) από λέξεις όπως: βάζω, βέρα, βόλος κ.τ.λ. Συμβουλεύτηκαν τον πίνακα

          αναφοράς που αναρτήσαμε στο νηπιαγωγείο με τις λέξεις  που ήταν απαραίτητες για να συνθέσουν σωστά τα μορφήματα.

                                                                                   Παιχνίδι ταχύτητας

Μαθησιακή επιδίωξη: Να  αναπτύξουν την ταχύτητα ,το χρόνο αντίδρασής τους και να καλλιεργήσουν τις κινητικές

                                           ικανότητές τους.

          νηπίων. Κάθε παίκτης παίρνει τις δικές του  κάλτσες και όταν δοθεί το σύνθημα από την ίδια ,

          πρέπει  να τοποθετήσουν όσο πιο γρήγορα μπορούν ,στη σειρά τα ζευγάρια κάλτσες.  

Το παιδί - παρουσιαστής ανακοινώνει τους κανόνες  του παιχνιδιού και παρουσιάζει τους παίκτες .

                                

                                                                                       Δημιουργία - έκφραση

Το παιδί κολλάει το πρόσωπο του στο σώμα που φορά χειμωνιάτικα ρούχα.

 

Το δένδρο που κάθισαν τα παιδιά και η Αλκυόνη

ΠΙΣΩ