ΜΑΡΙΟΡΙΤΣΑ
Τα παιδιά γνώρισαν τη Μαριορίτσα, ένα παιδικό τραγούδι της Μ. Ασίας, από το βίντεο που παρακολούθησαν στο YouTube ,Μαριορίτσα - Λύκειο των Ελληνίδων Παιανίας http://www.youtube.com/watch?v=q_RqRrtSB2A
Μια φορά πήγα στην Σμύρνη,
και με πάντρεψαν οι φίλοι, Μαριορίτσα μου
Και μου δώσαν μια γυναίκα που 'τρωγε για 5-10,
Την Δευτέρα βάζει πλύση και την Τρίτη τα στραγγίζει,
Την Τετάρτη τα απλώνει και την Πέμπτη τα μαζώνει,
Την Παρασκευή μπαλώνει, το Σαββάτο σιδερώνει,
Και την Κυριακή αλλάζει, πω πω πω τι ψείρες βγάζει!
Εκτυπώσαμε από την ιστοσελίδα
http://nipiablog.blogspot.gr/2011/09/t.html και ευχαριστούμε θερμά τις εικόνες της Μαριορίτσας ,τις οποίες χρωματίσαμε στον υπολογιστή και στην συνέχεια τις παίξαμε.
Τα παιδιά τοποθέτησαν τις κάρτες της Μαριορίτσας αρχικά με βάση της εργασίες που περιέγραφε το τραγούδι και μετά με βάση τη διαδοχή των ημερών-λέξεις.
Αντιστοίχισαν τις εικόνες ,με τις ονομασίες των ημερών (ολική ανάγνωση) |
Δραστηριότητα για την καλλιέργεια του προφορικού λόγου των παιδιών,
«Περιέγραψε, Σκέψου να με βρεις;»
Το παιδί σε ρόλο δασκάλου περιέγραψε μία μέρα της Μαριορίτσας από τις κάρτες του παιχνιδιού και στη συνέχεια επέλεξε έναν μαθητή για να την εντοπίσει . Ο παίκτης μόλις κατάλαβε τη μέρα στην οποία αναφέρθηκε ο δάσκαλος, του πρόσφερε την αντίστοιχη κάρτα της Μαριορίτσας μαζί με την καρτέλα της λέξης. Κάθε επιτυχία οδηγούσε τον παίκτη στο μπράβο ,μια επιβράβευση που χρησιμοποιούμε στο νηπιαγωγείο για τα παιδιά.
![]() Ο δάσκαλος περιγράφει. |
![]() |
![]() |
![]() Οι δασκάλες περιγράφουν στους παίκτες την ημέρα που θέλουν να τους βρουν.
|
![]() Οι παίκτες βρίσκουν τις ημέρες και δίνουν τις σωστές κάρτες.
|