ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Με αφορμή το παραμύθι ο χρόνος και τα παιδιά του, της Ζωής Σπυροπούλου- Ελληνικά Γράμματα, το τραγούδι από τα <<Λάχανα χάχανα >> για την εβδομάδα και τη Μαριορίτσα ,τα παιδιά δημιούργησαν δικές τους εικόνες για τις ημέρες της εβδομάδας με πρωταγωνίστρια ένα κοριτσάκι την Αλίκη. Κάθε μέρα πραγματοποιούσε διαφορετική εργασία ,όπως άλλωστε και η Μαριορίτσα και οι υπόλοιποι πρωταγωνιστές. Τα παιδιά επέλεξαν με τί εργασίες θα απασχολείται το κοριτσάκι ,τοποθετώντας κάτω από κάθε εικόνα , το όνομα της ημέρας που ήθελαν.
|
|
Στη συνέχεια αποφάσισαν να συντάξουν το δικό τους εβδομαδιαίο πρόγραμμα .
Για να αποφασίσουν ποιες εικόνες θα χρησιμοποιήσουν για την τελική διαμόρφωση του προγράμματος , ακολούθησαν την αρχή της πλειοψηφίας. Δόθηκαν άσπρα μικρά χαρτάκια στα παιδιά με τα οποία επικύρωναν κάθε φορά την επιλογή τους. Μετρήσαμε τα χαρτάκια (ραβδογράμματα) και με βάση την πλειοψηφία , συντάξαμε το πρόγραμμά μας. Τα παιδιά αβίαστα και με παιγνιώδη μορφή εισάγονται στην έννοια της στατιστικής. Καταγράφηκε , φωτοτυπήθηκε και μοιράστηκε στα παιδιά ,δίνοντας τη δυνατότητα αν θέλουν να το αλλάξουν στο σπίτι. Για να κατεβάσετε τις κάρτες κάντε κλικ εδώ.
Τα φύλλα εργασίας που δόθηκαν.
Ένα κορίτσι την επόμενη μέρα μας παρουσίασε δύο αλλαγές που έκανε στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα της.
Τα παιδιά επιλέγουν την εικόνα που θέλουν για κυρία Εβδομάδα τοποθετώντας από κάτω το άσπρο χαρτάκι.
|
Τελικό αποτέλεσμα
|
Καταγραφή των επιλογών |
Καταμέρτηση των αποτελεσμάτων
|
|
|
Τα παιδιά επιλέγουν για την ημέρα της εβδομάδας που έχει σειρά, με ποια δραστηριότητα θα ασχοληθούν. |
|
Το παιδί επιλέγει την ονομασία της ημέρας και την εικόνα με την εργασία που αποφάσισε η ολομέλεια των νηπίων.
|
![]() και την κολλάει στο χαρτόνι κανσόν που δημιουργούμε το εβδομαδιαίο πρόγραμμα με δραστηριότητες .
|
|
|
|
|
Το παιδί διαβάζει τις δραστηριότητες με τις οποίες αποφάσισε η ολομέλεια των νηπίων να ασχοληθεί κάθε μέρα. |
![]() |
Στη συνέχεια κατασκεύασαν καπέλα με τις ημέρες, για να ζωντανέψουν τις δραστηριότητες που επέλεξαν για το εβδομαδιαίο πρόγραμμα με παιχνίδι ρόλων. Χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες και το κάθε παιδί επέλεξε την ημέρα που θα αναπαραστούσε.
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |